Ładuję...

Regulamin

 

1,Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.karatchojnice.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep jubilerski "KARAT" jest prowadzony przez firmę:

Jubiler "KARAT"
Rafał Mól
89-604 Chojnice
ul. Kościerska (Plac Targowy)

NIP 555-000-86-76
REGON 002514230

wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki

Nr konta 37 1020 1491 0000 4102 0059 8185

Kod Swift:  BPKOPLPW

 

3. Adres do korespondencji:

Jubiler "KARAT"
Rafał Mól
89-604 Chojnice
ul. Kościerska (Plac Targowy)

4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie karatchojnice.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. Zakup w sklepie internetowym karatchojnice.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Postanowienia nieniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie w formie elektronicznej ( plik PDF ): potwierdzenia złożenia zamówienia, niniejszego regulaminu i wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

II. Procedura składania i realizacji zamówień

6. Zamówienia można składać:

  • rejestrując się jako nowy użytkownik, dzięki czemu można także obserwować status realizacji zamówienia, za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty";

  • bez rejestracji za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty"; wówczas nie można śledzić statusu realizacji zamówienia, 

  • telefonicznie pod numerem 662 282 799, dane do wysyłki należy podać telefonicznie (wymagana weryfikacja danych sms'em!) lub wysłać pod adresem sklep@karatchojnice.pl;

  • mailowo pod adresem sklep@karatchojnice.pl;

  • poprzez GG - 35085020.  

  • W przypadku złozenia zamówienia telefonicznie przez Kupującego, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, treść umowy sprzedaży jest niezwłocznie potwierdzana przez Sprzedającego poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Kupującego. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli po otrzymaniu potwierdzenia od Sprzedającego konsument prześle Sprzedającemu oświadczenie o zawarciu umowy najpóźniej w chwili dostarczenia zamówionej rzeczy. Dla pozostałych zamówień złożonych w sposób określony w pkt 6 a), b), d) i e) do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w ust.14 poniżej- będącej potwierdzeniem złożenia zamówienia, wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami zamówienia oraz informacjami dotyczącymi praw i obowiązków kupującego.

7.  Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

8. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

9. Najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów zakupionych w sklepie, oferowany przez sprzedawcę, to list polecony ekonomiczny.

10. Wszystkie wyroby złote (w tym diamenty) o wartości powyżej 400 złotych wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej są ubezpieczane na koszt sprzedawcy. Klient pokrywa tylko koszty wysyłki.

11. Firma Jubiler "KARAT" Rafał Mól rości sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

12. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, niedziele oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

13. Czas realizacji zamówienia wynosi 2 do 3 dni roboczych nie wliczając w to czasu realizacji usługi pocztowej lub kurierskiej. Do wysyłki przystępujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.

14. Status zamówienia:

OTWARTE

  • zamówienie zostało przyjęte, 

  • zamówienie czeka na sprawdzenie poprawności jego złożenia i wpłynięcie pieniędzy na konto (w przypadku płatności z góry), 

  • Kupujący otrzymuje wiadomość od Sprzedającego (maksymalnie w ciągu doby od daty jego złożenia), będące potwierdzeniem złożenia zamówienia

  • zamówienie ma status OTWARTE do 8 dni od daty jego złożenia (oczekiwanie na przelew),

REALIZACJA 

  • dane zostały zweryfikowane, 

  • otrzymano przelew (w przypadku płatności z góry) lub informację o wysyłce za pobraniem (zaznaczoną w formularzu zamówienia), 

  • trwa przygotowanie zamówienia do wysyłki,

ZAKOŃCZONE 

  • zamówienie zostało wysłane,

  • zamówienie wysłane nie może zostać już anulowane,

  • Kupujący otrzymuje oprócz informacji generowanej automatycznie przez Sklep o zmianie statusu zamówienia na ZAKOŃCZONE, dodatkową informację o nadaniu przesyłki wraz z numerem przesyłki (możliwe śledzenie jej przebiegu),

NIEUDANE 

  • zamówienie błędnie złożone,

ANULOWANE 

  • zamówienie anulowane na prośbę Klienta lub Sprzedającego,

  • zamówienie można anulować do czasu aż zostanie wysłane, czyli napóźniej do godziny 14:00,

ZALEGŁE 

  • zamówienie zaległe z powodu braku towaru w magazynie, 

  • zamówienie zaległe z powodu braku wpłaty Kupującego, czyli po 8 dniach od daty złożenia,

  • status ZALEGŁE ulega zmianie na ANULOWANE po 5 dniach  - Kupujący ma czas, aby skontaktować się z obłsugą Sklepu,

  • produkty przestają być objęte rezerwacją.

Jeżeli z jakiegoś powodu chcą Państwo przesunąć termin zapłaty, to proszę o informację.

15. Towar oferowany w sklepie jest dostępny od zaraz, wyjątkiem są grawerowane obrączki oraz wyroby na zamówienie, gdzie czas realizacji zamówienia może wahać się od 14 do 30 dni roboczych. W przypadku grawerowanych obrączek ślubnych oraz wyrobów na zamówienie przystępujemy do realizacji zamówienia po wpłynięciu na nasze konto zadatku w wysokości 50% ceny zamówienia.

16. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Jubiler "KARAT" Rafał Mól zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

17. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym "KARAT" są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

18. W przypadku obrączek ślubnych wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta, podana cena jest tylko ceną przybliżoną i może się różnić o 10%. Sprzedawca po otrzymaniu wyrobu informuje e-mailem Zamawiającego o całkowitym koszcie zamówienia.

19. Firma Jubiler "KARAT" Rafał Mól wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Klient powinien poinformować o tym fakcie sklep w formularzu zamówienia, w rubryce "Dodaj komentarz do zamówienia" oraz poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

20. Paragon lub fakturę VAT należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacji.

21. Wszystkie przedmioty sprzedawane przez Jubiler "KARAT" są z firmowymi metkami, a do zamówienia zostaje dołączony paragon lub faktura VAT. Jeśli Państwa zamówienie wysyłane jest bezpośrednio do osoby obdarowywanej, a nie chcą Państwo, aby w kopercie znalazł się paragon i cena na metce, prosimy o kontakt. Wówczas paragon zostanie wysłany do Państwa, a prezent (bez widocznej ceny) na wskazany przez Państwa adres.

22. Płatność za zakupy w naszym sklepie następuje :

- z wykorzystaniem szybkich przelewów,

- standardowych przelewów bankowych na nasze konto,

- za pobraniem.

Koszt dostarczenia przesyłki zależy od sposobu wybranego w formularzu zamówienia.

Klienci zagraniczni mogą zakupić produkty oferowane przez nasz sklep tylko płacąc z góry z wykorzystaniem stardardowych przelewów bankowych, gdyż Płatności.pl/PayU.pl nie realizują przelewów zagranicznych (można spróbować zapłacić kartą płatniczą). Kod Swift:  BPKOPLPW. W przypadku wysyłki za granicę proszę skontaktować się w sprawie kosztów wysyłki - zawsze ustalane indywidualnie. 

23. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania przez Sprzedawcę e-maila, potwierdzającego fakt wysłania zamówionych produktów.

24. Klient może wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie telefonicznie pod numerem: (+ 48) 662-282-799 lub e-mailem, pod adresem sklep@karatchojnice.pl.

25. Nie można dokonać anulowania zamówienia produktu, który został już wysłany. Powyższe nie dotyczy sytuacji obioru produktu w sklepie Jubiler "KARAT" Rafał Mól. W takim przypadku Klient może zrezygnować z zakupu aż do chwili przyjęcia produktu.

26. Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki, zaleca się aby Klient, będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę ( kurier, operator pocztowy, etc. ) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sklepem.

    27. Klient, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę ( kurier, operator pocztowy etc. ). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia – nie należy przyjmować przesyłki. W takiej sytuacji, Klient zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub w urzędzie pocztowym oraz niezwłocznie ( w miarę możliwości natychmiast ) skontaktować się z Jubiler "KARAT" Rafał Mól, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony Klientowi w stanie wolnym od wad.

    28. Dla klientów nie będących konsumentami, sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub kradzieży przesyłki lub jej części podczas transportu.

29. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ), Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostawrczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r. poz. 827 Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą alektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Oświadczenie o odstąpieniu musi być wysłane w formie pisemnej, na adres korespondencyjny sprzedawcy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyłany jest kupującemu pocztą elektroniczną, wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

30. Zwracany w powyższym trybie produkt zostanie przyjęty przez Sprzedawcę za pełnym zwrotem ceny tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (produkt, niezerwana metka, faktura lub paragon fiskalny, itp.), oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania, przeróbek itp. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpinia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 ( czternaście ) dni na adres Sklepu. Konsument ma prawo do odstapienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

a. dodatkowych kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańsszy, zwykły sposób dostarczenia oferowanych przez sprzedającego, oraz

b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru ( kosztów wysyłki towaru ), przy czym Konsument zobowiązany jest wybrać taki sposób wysyłki, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym;

c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.

31. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać numer rachunku, na jaki ma nastąpić zwrot zapłaty. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadzcenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. W przypadku prawidłowego odstąpienia od umowy, zapłata zostanie zwrócona Klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przez sklep przesyłki zwrotnej z zakupionym towarem, z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

32. Przepisy punktów 29 – 31 nie dotyczą zamówień realizowanych przez klienta w siedzibie firmy. W przypadku zakupu produktu w sklepie, za moment zawarcia umowy rozumie się przyjęcie towaru przez Klienta. Przed tą chwilą, Klient może zrezygnować z zakupu bez żadnych ujemnych konsekwencji.

33. W przypadku biżuterii z kamieniami szlachetnymi (diamenty), towarów na których wykonano grawer oraz specjalnych indywidualnych zamówień towar nie podlega zwrotowi, jednak podlega gwarancji.

34. W przypadku wystąpienia wady produkcyjnej reklamacja zostanie uwzględniona i wyrób będzie naprawiony lub wymieniony na inny egzemplarz.

35. Gwarancja nie obejmuje przypadku, gdy wyrób ulegnie uszkodzeniu mechanicznemu z winy klienta. Niektóre produkty (np. zegarki) objęte są indywidualnymi warunkami gwarancji dostarczanej przez producenta.

36. Sprzedawca oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

37. Promocje w sklepie nie sumują się, chyba ze regulamin danej promocji stanowi inaczej.

38. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną. Punkt, w którym można odebrać towar znajduje się w zakładce kontakt.

39. Ewentualne spory powstałe pomiędzy sklepem a klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. Ewentualne spory powstałe pomiędzy sklepem a klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.

40. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.

41.

a) Usługa elektroniczna złożenia i prowadzenia konta w sklepie internetowym, jest zawierana na czas nieoznaczony. Wypowiedzenie takiej umowy przez Klienta może nastąpić ze skutkiem natychmiastowym bez wskazywania przyczyn, poprzez usunięcie konta użytkownika lub przesłania stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@karatchojnice.pl z prośbą o usunięcie konta użytkownika. Sklep może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej określonej w tym punkcie, w wypadku gdy klient obiektywnie lub uporczywie narusza regulamin, a w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania takich działań z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu. Wypowiedzenie umowy o oświadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony, przez Sklep lub Klienta, nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez strony w czasie trwania umowy.

b) Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu Klientowi złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz na stronie sklepu, zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania jego składania przez klienta.

c) Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu użytkowników, zarejestrowanych zgodnie z punktem a), o zakresie przewidywanych zmian, nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie, może usunąć swoje konto.

42. Wszelkie uwagi odnoszące się do funkcjonowania sklepu, prezentacji i wiarygodności danych, lub stwierdzonych nieprawidłowości, prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres: kontakt@karatchojnice.pl

 

III. Koszt wysyłki

43. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej:

 płatność z góry:

  • list polecony ekonomiczny - 6 zł,

  • list polecony priorytetowy - 8 zł

  • paczka pocztowa ekonomiczna - 14 zł,

  • paczka pocztowa priorytetowa - 16 zł.

oraz  Kuriera UPS:

  • standardowa przesyłka - 18 zł,

  • pobraniowa przesyłka - 22 zł

  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa/ Paczka 24 - 19 zł

 

IV. Pozostałe

44. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy, Klient, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego ma prawo:

a) Skorzystać ze świadczeń gwarancyjnycj bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego ( dotyczy produktów objętych gwarancją ). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta.

b) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi ( podstawa prawna - Kodeks Cywilny ). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona w formie elektronicznej ( pocztą elektroniczną ) lub w formie pisemnej, na adres korespondencyjny sklepu. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ogrzniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep albo sklep nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżlei w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy poniesie sklep.

45, Dane osobowe Kupującego mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu, w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom poczty i firmomo kurierskim w celu nadania przesyłki. Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, żądania ich poprawiania lub usunięcia. Złożenie zamówienia przez Kupującego upoważnia Sprzedającego do przetwarzania danych osobowych zawartych w zamówieniu w celu zawarcia i wykonania umowy sprzeadży, zgodnie z obowiązującymi przepisamy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 1997 Nr 133 poz.883 wraz ze zmianiami ).

46. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014 roku

 

POPRZEZ KLIKNIĘCIE PRZYCISKU ZAMÓWIENIA, ZAWIERACIE PAŃSTWO Z NAMI UMOWĘ KUPNA SPRZEDAŻY. NIEWYWIĄZANIE SIĘ Z NIEJ SKUTKUJE, W PRZYPADKU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ, OBCIĄŻENIEM KOSZTÓW DOSTAWY.

PROSIMY O ROZWAŻNE DOKONYWANIE ZAKUPÓW.

 

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

                                                      /oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy/

 

Jubiler KARAT Rafał Mól 

ul. Kościerska (Plac Targowy) 

89-604 Chojnice

sklep@karatchojnice.pl


Ja ________________________________________ (im. i nazw.)

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy:

_______________________________________________________________________, 

numer zamówienia/nr aukcji ___________________________________ 

Data zawarcia umowy _________________,

data odbioru ________________________________. 

Imię i nazwisko ______________________________________________ 

Adres _____________________________________________________

Proszę dokonać zwrotu na niniejszy numer rachunku bankowego / w inny następujący sposób:

__________________________________________________________

Data podpisania _________________________________


 

Podpis czytelny